24. marts 2014

genbrug af håndarbejde og praktisk opbevaring af strik




Da jeg kiggede efter stof på mit lager, faldt jeg over en lille rest mælkedrengstriber og to stjerne knapper jeg har fået at Julie fra Kreakrumspring. Den store pose er til strikke tøjet, sådan har man projetket for sig og det er nemt lige at snuppe med i tasken når man skal ud på cafe, køre i bus eller tog eller bare vente et sted.. Den lille pose er til maskemarkører og her er silkepåndet afsluttet med træperler der passer til stof og syninger.
Jeg har lavet en løbegang og syget den med en broderi stikning på maskinen som en lille hyggelig detalje. korssting broderriet er det sidste fra min mors lille klokkestreng, synes det er en hyggelig måde at give gammelt håndarbejde nyt liv.

Nå men posen ender nok som gave til en strikkepige, da jeg jo har rigeligt selv :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar