6. juli 2012

Muleposer

Her er min samlign af muleposer lavet gennem de sidste par år. Jeg har fået inspiration fra Mette. Musberg.dk, den øverste er med voksdug indvendig - perfekt til regntøj, gummiestøvler og svømmetøj. Desværre er den ved at være slidt, så jeg må hellere igang med at lave en ny.

Ugleposen bruger jeg til mit strikke og hækle tøj, den er lille og god lige at have med på tur
Berner posen har også fået øjne, men det har jeg ikke fået taget billede af. Muleposen bruger Adam når vi skal køre langt, så har han bøger og tegne ting med i den.

 Denne er lavet til min mors kollega som altid render rundt med en netto pose - Det er slut nu Helle.
Mikkel fik denne da han blev 2 år, nu er han 3½ år og elsker stadig lynet Cars :) Jeg har også lavet en til Sannes datter Line - Hun elsker også lynet.

 Disse to var også med tidligere, men en bil til morfar som elsker biler, særligt gamle flotte biler og mormor elsker blomster og have.

3 kommentarer: