4. oktober 2013

Julekrealeg

I år har jeg meldt mig til to krealege hvor man skal lave en julegave til en anden krea kvinde. Jeg skal ha lavet julegave til en veninde. Lavet tre barselsgaver til veninder og tre til kreababyer:) samtidig har jeg overvejet om jeg skulle deltage i julegaver til børneafdelingen på OUH, så der er fuld gang i produktionen af forskellige gaver:)

Her er billeder af det jeg er færdig med:)







Det er to sovende,
To huer, efter Lene Holme Samsøes opskrift i 100% uld
Maskemarkører i lædersnor med træ perler.
Ugle øreringene, blomster øreringene
Et baby tæppe
En nålepude.

Håber det falder i god jord hos modtagerne

Samtidig havde jeg tænkt at give noget at min hjemmelavede ribsgele til pigerne... Skal ha lavet lidt flere soveænder og et par huer mere:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar