12. september 2013

Barselsønsker

Nu nærmer tiden sig for lillesøsters ankomst, men hvad skal vi ønske os, flere både familie og venner har spurgt hvad vi ønsker og vi har jo tøj i rigelige mængder tør str 56 til 68, så hvis hun er lille kan vi sikkert godt bruge lidt i str 50, men ellers er det først når hun rammer str 74 vi har et behov...

Legetøj har vi i rigelige mængder fra Adam, så jeg har været i tænkeboks og nedenfor har jeg skrevet det jeg er nået frem tid, vi virkelig vil blive glade for af få den første tid

Barselsønsker

Ensfarvede savlesmække pige, de trekantede
Spille ugle lilla, set i kære børn 130 kr
Barnevognskæde fra Anitas med hæklede dyr anitas hæklerier, findes på FB, hvis du bestiller, så husk at sig det er til mig, Anita kender mig.
Myggenet til barnevognen
Gavekort til fotografering Rieke.dk
Småfolk plakat til værelset
Aftensmad
Pasning af storebror
Hjælp i hjemmet den første tid
Forebyg skævt hoved pude set i babysam


Har I andre forslag til hvad vi kunne ønske os?


Forresten bør jeg lige tilføje at voksibetrækket snart er klar til brug:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar