30. august 2013

Stoflagerret - et projekt mindre på listen.

Endelig.... Jeg gik igang for ca to mdr. siden med at vaske mit stof og folde det så der var overblik over  lager beholdningen. Og glemte jeg at sige at jeg havde købt lidt nyt ind til lillesøster, som jo ikke kunne være i skabet.

Her er mine skabe

I de sorte kasser er lynlåse, elastik, bånd, rib, knapper og perler
I den ene stribede kasse er der rester som Adam må tage af og som jeg dykker i når der skal laves dukketøj eller lappes et par bukser. I den anden stribede er lidt større rester, som FEks passer til et par lommer eller lign.

Bunken på højkant er tøj der skal laves om. Noget af mit aflagte som skal laves til andet.
Derudover har jeg en kasse med juleting.
En kasse med pels og filt


Og en kommode mes garn og igang værende projekter. Jo grej manglerne jeg ikke, men så alligevel:)

God weekenden til jer alle i blogland.

1 kommentar:

  1. Ih hvor er det flot og organiseret. Sådan ser mit nogle gange ud i få timer ad gangen ;-)

    SvarSlet